سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 
 
از: مدیریت اداره  ::  86/5/21 ::  9:51 صبح

میلاد های  خجسته

نگاهی به مناسبت های فصل تابستان

 

+  بیست و هفتم رجب (20مرداد ) سالروز منت ایزدی بر بشریت . بعثت خاتم رسولان حضرت محمد مصطفی (ص) است که قلبش ظرف تجلی وحی الهی و اخلاقش اسوه کمال و بعثتش فصل تازه ای در حیات انسان است و هنوز هم تا همیشه جاودانه . نامش بر بلندای زمان می درخشد و مکتب او. میلیون ها دل مشتاق را به خود جلب کرده است.

+ سوم شعبان (26 مرداد) روز تولد عزت و آزادی . فصل طلوع حریت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روز پاسدار و روز شادمانی اهل بیت

+  چهارم شعبان (27مرداد) میلاد بزرگ معلم وفا و ایثار و علمدار عاشقان و سقای تشنه کامان شرف قمر بنی هاشم(حضرت ابوالفضل ) است که نامش یک دنیا عطوفت و مهربانی و خروش و صلابت و وفاداری به همراه داردو دست های قلم شده اش در کربلای عشق. پرچم بلند جانبازی و ایثار است .

+ پنجم شعبان (28مرداد) یادآور ولادت فخر ساجدان و زینت عابدان و پیام رسان خون شهیدان در کوفه حضرت (علی بن الحسین ) است .پیشوایی که زمزمه تهجد سجاده نشینان عارف از (صحیفه سجادیه )او روح می  گیرد.

+  نیمه شعبان (7شهریور ) روز جهانی مستضعفان است که به برکت میلاد منجی موعود و خورشید عدالت جهانی .حضرت بقیه الله به این نام آراسته شده است . و همه مظلومان تاریخ چشم به طلوع صبح ظهورش دوخته اند

 

 

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان


  نظرات شما()

خانه |شناسنامه|ایمیل
 
 
 
 
 
 
میلاد های  خجسته - اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان
مدیریت اداره
سایت اداره اموزش وپرورش شهرستان تنگستان با اهداف اطلاع رسانی و آموزشی
 
لیست سایتهای آموزشی [162]
سازمان آموزش وپرورش بوشهر [170]
مهرنما [137]
هنرستان فنی حضرت ابوالفضل [114]
[آرشیو(4)]

 
میلاد های  خجسته - اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان
 
بخشنامه های مفید
شبکه رشد
 
 
آموزش[33] . اخبار اداره[15] . بخشنامه ها[15] .
 
بخشنامه ها
 
 :جستجو