سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 
 
از: مدیریت اداره  ::  86/7/22 ::  7:57 عصر

کتابت جزء سی ام قرآن مجید

توسط دبیرستان امام صادق (ع)در ماه مبارک رمضان

                         بسمه  تعالی

به مناسبت ماه مبارک رمضان برای اولین بار در سطح شهرستان تنگستان توسط دبیرستان امام صادق (ع) و همکاران انجمن خوشنویسان شهرستان کتابت جزء سی ام قرآن مجید در روز یکشنبه 15 مهر ماه 86 مطابق با 25 ماه رمضان 1428 در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان برگزار گردید. در این جلسه پس از تلاوت کلام وحی مدیر دبیرستان برادر محمود ثابت ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و قبولی عبادات آنان از درگاه خداوند متعال در مورد کتابت وحی و اهمیت آن.و هدف از این کار فرهنگی را ترویج دین مبین اسلام و اهمیت خوشنویسی و ایجاد علاقه بین دانش آموزان بیان نمودند.

پس از آن امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان در نقش و اهمیت کتابت با حاضرین سخن گفتند و در ادامه اوراق مخصوص کتابت از طرف امام جمعه بین خوشنویسان جهت کتابت توزیع گردید . این نگارش 6 ساعت به طول انجامید و تعداد 13 نفر از خوشنویسان شهرستان شرکت داشتند  در پایان خوشنویسان بعداز نماز مغرب و عشاء از طرف فرمانداری افطاری دعوت شدند.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان


  نظرات شما()


 
 
از: مدیریت اداره  ::  86/7/22 ::  7:55 عصر

جلسه پرسش مهر 8

تشکیل اولین جلسه پرسش مهر 8 در دفتر مدیر

 

در مورخه 17 مهر ماه 86 اولین جلسه اعضاء ستاد  پرسش مهر8 در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان برگزار گردید. جلسه با تلاوت زیبای قرآن مجید آغاز شد . در ادامه معاونت پرورشی در رابطه با سؤالات مطرح شده مهر 8 توسط ریاست جمهور برادر دکتر محمود احمدی نژاد مطالبی بیان نمودند .سپس از اعضاء ستاد خواستند در رابطه باچگونگی تشویق و ترغیب همکاران فرهنگی و دانش آموزان مقاطع مختلف در زمینه های پرسش مهر 8 فعالیت نمایند . سپس مدیر آموزش و پرورش برادر آذرشب راهکار های کلی و مهم را مطرح نمودند و مقرر شد بر اساس آن عمل شود .

 

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان       


  نظرات شما()

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
خانه |شناسنامه|ایمیل
 
 
 
 
 
 
بخشنامه ها - اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان
مدیریت اداره
سایت اداره اموزش وپرورش شهرستان تنگستان با اهداف اطلاع رسانی و آموزشی
 
لیست سایتهای آموزشی [162]
سازمان آموزش وپرورش بوشهر [170]
مهرنما [137]
هنرستان فنی حضرت ابوالفضل [114]
[آرشیو(4)]

 
بخشنامه ها - اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان
 
بخشنامه های مفید
شبکه رشد
 
 
آموزش[33] . اخبار اداره[15] . بخشنامه ها[15] .
 
بخشنامه ها
 
 :جستجو