سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 
 
از: مدیریت اداره  ::  86/7/22 ::  7:52 عصر

جلسه توجیهی هفته پیوند اولیاء و  مربیان

در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان تنگستان

                                      بسمه  تعالی

جلسه در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخه 22 مهر 86 در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با حضور برادر آذرشب مدیر و برادر اکبرزاده کارشناس انجمن اولیاء و مربیان و مدیران ابتدایی و راهنمایی و متوسطه برگزار گردید.

در این جلسه 2 ساعته که با تلاوت قرآن کریم آغاز گردید. ابتدا برادر آذرشب ضمن تبریک عید سعید فطر و فرا رسیدن هفته پیوند برلزوم مشارکت و تعامل اولیاء و مربیان تاکید کرد. اظهار داشتند خانه و مدرسه به عنوان سنگ بنای تعلیم و تربیت در جهت رشد و شکوفایی فرزندان موجب تعالی و تقویت فرهنگ و رشد فکری و علمی جامعه می شود که این امر موجب کاهش ناهنجاریها ی اجتماعی و تقویت و گسترش هنجارهاوسلامت جامعه خواهد شد .

سپس اکبرزاده به برنامه هایی که می بایست در هفته پیوند اجرا شود اشاره و عنوان نمود که روز سه شنبه 24 مهر ماه 86 در کلیه مدارس ساعت 30/8 زنگ پیوند با حضور اولیاء و مسئولین مدارس نواخته خواهد شد و با انتخابات انجمن اولیاء و مربیان زمینه توسعه مشارکت اولیاء در عرصه تعلیم و تربیت فراهم گردد در پایان از انجمن های موفق و برتروممتاز تقدیر به عمل آورده شد.

             روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان


  نظرات شما()


 
 
از: مدیریت اداره  ::  86/7/22 ::  7:47 عصر

نماز عید فطر

نماز عید فطر در شهرستان تنگستان

                                       بسمه  تعالی

نماز عید فطر روز شنبه 21 مهر ماه 86 در مصلی نماز جمعه شهرستان تنگستان با حضور گسترده مردم روزه دار شهرستان ساعت 30/6 صبح بر گزار گردید. در این مراسم تهیه پلاکارد روز عید از طرف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان و کانون حدیث آماده شده بود  وتهیه عکس  از نماز توسط مدیر کانون دلیران انحام شد .

قشر عظیمی از فرهنگیان و دانش آموزان روزه دار در این مراسم معنوی شرکت داشتند و نماز عید فطر را به انجام رساندند. ودر این جمع پر شور عشق خدایی به شکر گذاری و نیایش و دعا پرداختند . در پایان نماز عید به 20 نفر از برندگان مسابقه قرآن که در روز 27 ماه مبارک رمضان در مساجد شهر و در پایگاه های بسیج برگزارشده بود جوایز که( پلاک طلا) بود اهداء گردید.   

                 

               روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان    

 


  نظرات شما()

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
خانه |شناسنامه|ایمیل
 
 
 
 
 
 
بخشنامه ها - اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان
مدیریت اداره
سایت اداره اموزش وپرورش شهرستان تنگستان با اهداف اطلاع رسانی و آموزشی
 
لیست سایتهای آموزشی [162]
سازمان آموزش وپرورش بوشهر [170]
مهرنما [137]
هنرستان فنی حضرت ابوالفضل [114]
[آرشیو(4)]

 
بخشنامه ها - اداره آموزش وپرورش شهرستان تنگستان
 
بخشنامه های مفید
شبکه رشد
 
 
آموزش[33] . اخبار اداره[15] . بخشنامه ها[15] .
 
بخشنامه ها
 
 :جستجو